Alla inlägg den 21 september 2007

Av Ina - 21 september 2007 03:49


Snart har denna natten gått och jag har lyckats hålla mig vaken! =)

Hade lite att pyssla med bla att sätta en ny kateter...Sista natten att jobba, trivs ändå med att jobba natt och bebben har inte protesterat än...han sover nu...ska väl hålla igång sen när jag ska sova...


Helgen är som vanligt inbokad, mamma å jag ska kolla stickmönster när jag har vaknat, hon vill sticka nåt till bebben. sen på kvällen ska vi till Simon å Fia å äta tacos *MUMS*

lördag ska vi till svängsta sen till hällayd på 4 års kalas, efter det hämta Johan å Nellie som ska sova över hos oss...söndagen ska vi bara umgås med de "stora" barnen, blir väl att spela lite Nintendo Wii och SOVA!! Johan är ingen sovmänniska bara, han får kolla lite på tv så länge...=)

Så det är full rulle!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards