Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Ina - 16 maj 2011 21:03


Syrran har fått fast jobb! Stort grattis!

Av Ina - 16 maj 2011 20:59


Imorgon är det dax för mammaträff igen då ska jag väga Alexander då MÅSTE han gått upp i vikt annars bokar jag ett besök på barnkliniken...är lite nervös han är ju mycket men gick inte upp förra vägningen...man undrar ju om han är allergisk mot något eller sjuk...men han är emellanåt en väldigt glad bebis...ibland...han skrattar gott när man säger NEEEJ åt något han gör...Han ålar sig snabbt över golvet nu och vips är han på kattmaten eller några kablar...mmm vi får se imorgon!


Oro finns också för Nellie, doktorn hade visst tagit prov på sköldkörteln och hon skulle göra 24 timmars EKG...får se vad det visar...

Av Ina - 16 maj 2011 17:28


Helgerna går så otroligt snabbt...Idag har jag bara skänkt lite bråte till Pingstkyrkan som vi inte använder. Kommer säkert bli fler rundor dit! Regnat hela dagen så vi har varit inne...


Igår var fam Gottfridsson här, det blev fullt ös med 5 barn men går ändå bra! =)

Abbe var så snäll mot Alexander, klappade honom på huvudet sen log han...Hanna lekte med Hugo..De stora killarna är så snälla mot Hanna!

Mia hade varit på Gekås och hade med sig presenter till barnen hanna fick en blå/vit randig tröja och en Hello Kitty keps och Alexander fick en tröja och en cars keps. jättefina!

På förmiddagen cyklade jag och Maria Hasslö Pedalen,det var en trevligt arrangemang av Hasslönätet. Synd att det blåste en del annars var det soligt.Jag älskar att cykla!

Det var även utlottning på startnummret, jag vann en reflex. Yey!

Hasslönätet kommer även arrangera midsommarfirande, hamnfest...roligt när det händer lite! =)




Ovido - Quiz & Flashcards