Alla inlägg den 11 november 2012

Av Ina - 11 november 2012 20:34

Dagen idag började 4.45, hanna hade kissar ner sig så det var bara att byta i sängen, bädda nytt, torka gålvet och hjälpa hanna, bäddade ner henne och vips så vaknar alexander...hanna la sig i vår säng och somnade om så jag satte på datorn till alexander och bäddade ner mig i hanna säng...somnade inte men lurade till en stund...när ska han sova?!!? Usch och fy!

Vid 08 väckte vi pappan i familjen och gjorde frukost till honom, han fick en pyjamas av sina barn...efter lite slashasande hemma, alexander på väldigt dåligt humör och pappan som suckade...jag fick gå ut med alexander vid 11 i vagnen så han fick sova för han har varit bedrövlig idag.

Åkte till pappa och fikade och sen till berndt och åt kalkon, mysigt att träffa alla! Så nu är juldagen bokad och bestämd.

Vet oxå vad jag ska köpa till abbe som fyller år på lördag.


är ganska mätt och trött nu får hålla mig vaken en stund till men läggdax blir det tidigt ikväll, finns ändå inget på tv...

Ovido - Quiz & Flashcards