Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Ina - 20 februari 2008 15:25


Så här söt är hon när hon sover

 

Av Ina - 20 februari 2008 14:59


Då ska jag och Hanna åka till moster och kusinerna, vi ska sova över där är det tänkt...får se hur det går...de kommer inte att få sova mycket...=)

Men jag kan få lite bärhjälp och det uppskattas mycket! 

Av Ina - 20 februari 2008 14:54


Idag har jag och Hanna bara haft en hemmadag, gått i pyjamasen hela dagen...Hon sover inte så mycket nu, märks att hon inte behöver lika mycket sömn....Men jag hade behövt lite mer...=)

Så fort jag lägger mig och ska vila antingen ringer det eller så vaknar Hanna..


Ska säga till Roger att hämta en garderob som grannarna skulle göra sig av med, tar den sålänge...sparar ju lite pengar på det så...man är ju inte precis rik när man går hemma...Känns tufft ibland, man är van att ha några tusen mer...tycker det är fel att man ska få mindre pengar när man går hemma, det går ju nästan mer pengar då...

Sen får man höra att vi i Sverige är så privilegiade att vi kan vara föräldralediga och få pengar... jo det är ju jättebra men man "förlorar" ju pengar genom att va hemma...Sen är det klart att man vill vara hemma med sitt barn och lära känna det så länge man kan! ja det är inte lätt! =)

Ovido - Quiz & Flashcards