Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Ina - 22 februari 2008 21:49


Martin ringde för en stunds sen, de ska åka till BB...Lisa har haft värkar sen kl 18...och de kommer ganska tätt...

 Känner verkligen med henne, det är ju inte så längesen man själv var i den situationen..

Mycket spännande att snart veta vad det blir för kön...och Lisas väntan är över...Den lille ville ut lite tidigare dock, var ju väntad runt den 3 mars...


Blir nog inte mycket sovande inatt...


Tänker på er Martin och Lisa...och kusinen som vi snart får träffa... 

Av Ina - 22 februari 2008 21:44


Skulle visst bli storm ikväll, visste jag inte...var lite blåsigt när jag körde från Karlshamn. Har varit och hälsa på morbror Martin och Lisa...


Sov över hos moster och kusinerna i Brinakamåla...vi har haft det jättemysigt och jag har verkligen haft det skönt! Hade nästan dåligt samvete när jag inte haft Hanna på någon timme...=)

Mycket bra hotell, vi kommer snart och checkar in igen! *ler* Bra uppassning och god mat...


Var med Johan och tittade när han spelade innebandy...Hanna hade varit hur snäll som helst...

Var snäll och glad hela dagen igår och idag har hon varit orolig och skrikig...konstigt att det kan vara så olika...

Nu sover hon iallafall och snart jag med!

Go natt! 

Ovido - Quiz & Flashcards