Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Ina - 4 mars 2008 13:22


 ok då har ÄNTLIGEN allt ordnat sig med dopet och jag kan lägga energi på inbjudningarna och maten...trodde inte att ett dop skulle bli så stort projekt...men vi vill ju ha alla våra vänner med så då blir vi många...de är ju vår familj...love u!

Våra snälla grannar på "andra" sidan har ställt upp så vi får låna deras lokal...snälla PRO tanter...=)



Av Ina - 4 mars 2008 13:21

Såhär trött blev snottan efter gymmandet
 
 

Av Ina - 4 mars 2008 10:28


Är ledsen just nu, känns som om inget går min väg just nu...allt blir bara skit!!!

orkar inte... 

*gråter en skvätt* 

Av Ina - 4 mars 2008 08:43


Ser ganska skönt ut, ska ta en promenad senare...Lillan sover nu så jag passar på att skriva lite...


Hanna brukar vakna ungefär vid 00 men har lyckats få henne att somna om två nätter i rad... skönt att slippa gå upp och amma....känns som jag fått sova mer för jag känner mig inte så trött...börjar bli stor nu tottan...klarar sig utan att äta hela tiden...

Igår satt vi och tittade i en bok som vi fått från Goboken som prasslar...den gillade hon! Skrattade gott...tiden går så snabbt... 

Ovido - Quiz & Flashcards