Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Ina - 20 mars 2008 15:29

Av Ina - 20 mars 2008 13:29


Var så himla fint väder ute så jag och Hanna tog en promenad...solen sken och det kom en del snöflingor...skumt!

Plockade några videkissar att ha på bordet...hann också plantera mina krukor...blev jättefint!

Kommer lite konstiga moln nu så det blir säkert snart snö, de säger ju att det ska bli snöigt i påsk...då kan man ju hoppas det ligger kvar till nästa vecka då barnen har påsklov så de kan åka pulka...det är ju väldigt skoj! =)


Är lite stressad för dopet, känns som jag handlar och handlar men blir aldrig klar...suck!

Svärmor gör smörgåstårtorna så det slipper jag...skönt!

Mamma kommer nog dagen innan och hjälper mig med tårtorna och syrran skulle köpa korv och bröd till barnen...tack snälla för hjälpen!

 


Ovido - Quiz & Flashcards