Alla inlägg den 21 april 2008

Av Ina - 21 april 2008 17:33


Idag var det babysim igen, denna gången var svärmor med och filmade. Kul att spara och visa Hanna när hon blir stor!

Hon gillade dock inte att dyka, det är bara 2 gågner kvar så snart slipper hon...sista gågne ska vi ta kort!

Vi gick en runda på stan efteråt, hade fått rabattchek på Lindex, älskar deras Bamsekläder...det blev en body, en reabody och en söt sommarhatt med Brumma...sååå söt! Och kan ni tänka er, jag handlade underkläder till mig själv! Helt otroligt va?!? Måste dock handla lite sommarbyxor och shorts, kan ju inte ha jenas hela sommaren. Mina gamla byxor passar inte...får väl sälja dem på Tradera...=)

(mitt gift just nu)


Idag började syrran sitt nya jobb! Hoppas det gick bra..Ring mig när du hinner och berätta!

Ovido - Quiz & Flashcards