Alla inlägg den 28 april 2008

Av Ina - 28 april 2008 16:56


Hanna kommer nog snart få sina tänder i underkäken, såg idag att det är vitt och lite nästan genomskinligt...därför hon varit så tjurig några dagar...lilla tottan...hade inte gjort något om hon fått det till hösten, kommer göra ont när man ammar och hade nog tänkt och amma hela sommaren iallfall...jaja vi får se kanske dröjer jättelänge innan de kommer fram...

Av Ina - 28 april 2008 16:26


hanna har varit jätteduktig idag på simmet, gillar det inte till100% men det går bättre!

efter badet var vi på stan med linda+julia...johanna och emelie följde med och åt lunch...åt bakad potatis med bacon och cheddarost...den är uuunderbar!!! hanna sov gott i vagnen...har även ätit cornetto citron, den var mumsig!

sen skulle jag ordna pass till oss men roger måste oxå skriva under och någon som inte är släkt med oss...så det blev inga pass...fixar kanske det imorgon...

Imorgon har vi inget inbokat, ska bara njuta av solen (som förhoppningsvis lyser även imorgon)

Onsdag är det valborg, då ska vi till Sofia och Jonny och grilla

torsdag kommer syrran och barnen...

fredag är Roger ledig

lördag ska Roger ha Hanna 3 timmar utan mig för jag, mamma , Johan och Nellie ska till Leklandet...det ska bli roligt! Jag kommer säkert röja lika mycket som barnen...(om jag får?!?)


Ovido - Quiz & Flashcards