Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ina - 4 juli 2011 21:23


Tycker det är fruktansvärt irriterande när man pratar in meddelande på telefonsvarare och personern i fråga inte ringer tillbaka när man ber det göra det...eller man skickar sms där man ber personen ringa...SUCK!

Jag kanske också missat det nån gång men ber någon att man ska ringa tillbaka gör man ju det såklart!!!

Av Ina - 4 juli 2011 21:01


Alexander klättrade upp i trappan idag, jag gick bakom honom och han klättrade snabbt upp för halva trappan...duktig kille men nu måste vi tänka på att stänga grindarna!!! Han är en snabb rackare!


Igår smet han ut på altanen, innan har han stannat vid kanten men när jag kom ut hade han krupit ner på gräset..överlycklig!!

Av Ina - 4 juli 2011 20:58


Hanna somnade kl 17 idag...och sov till 19.30 hon var nog lite förvirrad när hon vaknade för det var ju fortfarande ljust och så säger jag att det är kväll men hon fick följa med mig på en promenad och hon var så lycklig när hon fick åka vagn!

Sen tog hon och jag en dusch och tittade en stund på Lotta nu ligger hon i sängen tror hon somnat...lite stimmig kväll...

Av Ina - 4 juli 2011 20:55


Alexander har så känslig hud, han har ofta utslag som kliar...men jag kan inte komma på vad han är allergisk mot!

Vi smörjer och smörjer, ofta kliar det på kvällarna/nätterna...

Man tycker så synd om de små! han lider ju av det helt klart, är jättetrött men kan inte sova...det är ju jobbigt när det kliar!

Ovido - Quiz & Flashcards