Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Ina - 16 oktober 2012 20:28


Simona Ahrnstedt- överenskommelser


Denna boken var helt underbar! Man kunde knappt sluta läsa!

Den hade allt, kärlek, svek, sex, längtan sååå bra!!! Man undrade om de får varandra tillslut verkade helt hopplös!

Av Ina - 16 oktober 2012 20:12

 den 25 okt blir det fullt ös, då ska jag först med alexander till barnmottagningen för att se vad vi kan göra åt hans diarre och allergi...sen på eftermiddagen ska jag själv till hudmottagningen för bedömning av mina födelsemärken, jag har så många på ryggen och vissa kliar och har växt. Är lite nöjjig för att få cancer men nu tar de inte bort födelsemärken om de är godartade...men har dragit mig för detta länge, nu är det dax! 


Alexander är inte bra i sin mage, kliar sig emellanåt och är ganska gnällig....har kollat med dagis så de ger honom bara havrebaserat och här hemma är vi också noga, skällde tom lite på Citygross för att de inte har Scans pålägg...inte likt mig men man blir irriterad! Hoppas iallfall på något som man kan göra! Så han blir bättre!

Av Ina - 16 oktober 2012 19:59


åh vad jag saknar träning, jag måste ha något att gå till annars blir det ingen ordning...skulle kunna göra här hemma men det är inte lika roligt...skulle kunna springa som alla andra verkar göra men....inget för mig...

Har ont överallt idag men barnen har varit tosiga när vi var i stan och alexander gör (precis som hanna gjorde) sparkar och skriker när man ska klä på honom ytterkläder...


Har sovit hos mamma, igår regnade det i stort sett hela dagen då var vi mest inne...man blir ju så seg!

Gjorde lite fynd på stan idag, har letat efter regnvantar som man kan öppna på sidan, lättare att ta på då och det hittade jag på H&M köpte till båda barnen, köpte en Bamseklänning till hanna, barnen fick varsin mössa och lite smått. Man kan ju handla massor men nu får det vara bra med kläder, köpte ju en del på GEKÅS också...Försökte hitta ett fodrat regnställ till hanna men det fanns inte...ska kika på Maxi brukar ha. hon måste ha vinterkängor också...utgifter utgifter, skönt man får löneförhöjningen retroaktivt från april denna lönen!!! Roger får också en bra höjning så denna månaden blir bra men det finns hål att stoppa dem i....

Ska jobba extra imorgon också...


har kommit in i nån höstdepression inget är roligt....ändå är det inte så kallt än, försöker höja stämningen genom att tända ljus, mina GlowLite från Partlite lyser nu...de är superfina och luktar jättegott! =)

Hoppas på fler såna när jag ska ha ljusparty....


Har en del att fundera på, framtiden....står vid ett vägskäl i karriären (om man kan kalla det så) vill göra något annat men är så feg...man blir bekväm...vi får se hur det blir...

Ovido - Quiz & Flashcards