Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ina - 18 oktober 2012 20:18


Ja snälla alexander tjäna några miljoner till mamma och pappa   

 

Av Ina - 18 oktober 2012 20:16


Planterade penseer tidigt på våren, de blommade länge innan jag drog upp dem men nu har de kommit tillbaka!

Mycket konstigt


 

Av Ina - 18 oktober 2012 20:07


Vilken underbar dag det har varit idag, varmt och nästan vindstilla!


Tyvärr har vi haft en sjukling här men vi gick ut 1 timme efter lunch iallfall, alexander kräktes imorse vid 04 och sen vid 06 och hade diarree vid 12 sen inget mer, har ändå kunnat äta lite och dricka...

Synd om honom! Och om Hanna som blir uttråkad...


Hanna är inne i någon mammaperiod, bryter ihop om jag ska ut och gå eller hon inte ser mig...står bakom mig och nära om jag gör något så jag snubblar över henne...Något som kan vara påfrestande emellanåt, när hennes pappa nästan får slåss med henne för att torka henne eller hjälpa henne med något...hon ropar alltid på mamma...


 

Ovido - Quiz & Flashcards