Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Ina - 13 augusti 2012 21:52


Äntligen händer det lite hos oss, nu har jag hittat gardiner som jag tyckte var fina att ha i sovrummet! Nu ska det bara upp lite tavlor och alexander ska få sin säng hos sig...(vi har en juniorsäng stående, det blåa på bilden)


     

Av Ina - 13 augusti 2012 21:41


Bara jag och alexander på morgonen, han sitter stilla ca 5 min sen springer han iväg...lugn och ro finns inte när man ska äta...tvn är räddningen på morgonen för en trött mamma, Bolibompa och sommarlov har vi sett hela sommaren...=)

Lillkillen har varit ganska gnällig, även jag har lekt med honom. Efter lunch körde vi och hämtade Hanna, vi var och red på Nellies häst en stund båda barnen var väl duktiga men hanna bröt ihop några gånger när man sa nej och alex tyckte det tog för lång tid att göra hästen klar...Det var första gången han red, så glad och stolt han var! Satt stilla 5 min sen ville han ner...hanna ville rida mer och snabbare men blomma vägrade skritta, trött häst

Efter ridningen körde vi hem tillö syrran och åt och mös lite innan vi körde hem, de somnade gott i bilen och var lätta att lägga i sina sängar! Skönt!

bilden på hanna och blomma är från förra året! Alexander älskade alla traktorer som var på gården! Blivande bonde?

   



Ovido - Quiz & Flashcards