Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Ina - 14 augusti 2012 22:12


Hipp hipp hurra för mig själv idag, 1 år äldre! Men i sinnet blir jag aldrig äldre än 25....

Jag har haft en bra dag, varmt och skönt! Hanna sjöng för mig kl 06 och alexander hurrade, fick även ett paket att öppna- en fin burk med the! Har fått biljetter till Diggiloo och Hasslöfestivalen också!

Har haft Maria och killarna här, barnen har lekt bra, vi har varit mycket ute. Fick en pocketbok av henne, verkar bra!

Vid 16 tiden hämtade vi roger för ett resturangbesök, skulle ätit på Fox med de hade inte öppet?!? Så det blev Montmatre istället, härligt att kunna sitta ute! Hade alexander suttit stilla hade det varit ännu mysigare, barnen åt inte mycket...

Väl hemma var vi ute och lekte innan de skulle sova, så min födelsedag har varit toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards