Alla inlägg den 4 november 2007

Av Ina - 4 november 2007 10:59


Det blir mest att jag skriver på helgena men det är då det mesta händer...


I fredags var vi hos min kusin och Sara i deras nya hus...det var ett bra hus, potential...kusinen hade mycket han ville göra och många ideér vilket är bra men tiden och pengarna ska räcka också...=)

Vi fick varm smörgåstårta och cheesecake...Väldigt gott!


I lördags var det möhippa/svensexa för våra vänner Mattias och Barbara som ska gifta sig nästa helg...vi gick dit med lite fika, de fick en varsin lapp där det stod olika saker de skulle packa på 5 min...panik! Gick ganska bra...

sen åkte vi och spelade laserdomer dock inte vi andra tjejer pga av graviditet...=)

Sen klädde vi ut dem, Mattias fick vara tjej och Barbara kille (bilder kommer)

vi bokade bord på Nivå en pub i K-krona, jättegod mat...Mattias tyckte dock det var väldigt pinsamt! =))

Kvällen avslutades hemma hos det blivande brudparet med spelet "lika par leka bäst" Roger och jag vann! =)


ganska snäll möhippa/svensexa va? kunde varit värre...och som vi har donat med detta men det ordnade sig tillslut!


Idag kommer mina svärföäldrar och hälsar på, de ska åka till Canarie holmarna så de ville träffas innan...så nu ska vi gå och handla lite!


Ha det gott! 

Ovido - Quiz & Flashcards