Alla inlägg den 11 november 2007

Av Ina - 11 november 2007 11:35


En liten skyddsängel går genom rummet,

släcker sitt strålande ljussken och hänger

upp sina vingar.

Ger dig en öm puss på kinden

och sätter sig bredvid dig.

 

Denna skyddsängel finns bredvid dig

dag och natt så att ingen ska göra dig illa,

eller att inget ska hända dig.

 

Dammtussarna under din säng

är änglarnas tofflor.

Så ha aldrig dåligt samvete för att du inte har städat! 

Av Ina - 11 november 2007 10:56


Igår gifte sig våra vänner Mattias och Barbara.


Jag hade lite problem att hitta en lång klänning att ha på mig pga av min då stora mage, tillslut ordnade sig allt. Lånade en sammetsklänning av min svägerska Mia (stort tack till dig) och så köpte jag en stor röd sjal att ha över axlarna. Det blev faktiskt ganska bra...Skulle då också försöka göra en håruppsättning, slutade med att jag bankade i väggen och plattade det istället...hormonerna ni vet! =)

Bröllopet i kyrkan var så mysigt, satt och tänkte en del på vårt egna bröllop...

De var så fina! Kommer bild!

Utanför kyrkan skulle det fotas och kramas, det var svinkallt!!! Och så skulle vi vara med på bild också! Trodde jag skulle frysa ihjäl!

Vi åkte till Officersmässen för mingel eftersom brudparet fotades efter bröllopet, de åkte iväg i vit limo...

Var lite nervös vem man skulle hämna med vid bordsplaceringen men Roger satt jämte och ett tevligt par från Stockholm som jobbar med Mattiass satt mittöver. Jättetrevliga!

Maten var supergod!

Det blev brudvals och lite dans sen tårta och kaffe. Vid 21 tiden lämnade brudparet festen och Roger och jag var hemma vid 22.30



Av Ina - 11 november 2007 10:54


Grattis till alla pappor idag!

Främst till min pappa, min man som ska bli pappa och min lillebror som också ska bli pappa och svärfar (som är på Kanarieöarna)! 

Ovido - Quiz & Flashcards