Alla inlägg den 8 november 2007

Av Ina - 8 november 2007 11:45


Har varit PR undersköterska idag, lite nervöst var det...Blir ganska tyst när jag känner mig obekväm och nervös men jag tinade upp efter nån timma. Många tjejer och killar kom fram och frågade olika saker, vissa viste inte vad Landstinget var för något...De flesta tog Jessica hand om...

Det var lite jobbigt att stå hela dagen men det gick ändå bra...Många tittade på min stora mage...kände mig inte alls uttittad....=)

Men sammanfattningsvis var det en trevlig dag.


Jessica jobbade tidigare på min avdelning, en riktig pärla! Men så hände det mycket jobbida saker samtidigt och hon blev sjukskriven. Sen fick hon denna tjänst som PR sjuksköterska och hon har verkligen blommat upp igen. Jag är verkligen glad för hennes skull! 

Ovido - Quiz & Flashcards