Alla inlägg den 10 december 2007

Av Ina - 10 december 2007 15:30


Har även inatt varit uppe, läste ut en jättebra bok! Så frustrerande att inte kunna sova, sen när Roger hade gått till jobbet sov jag som en stock!


Fick sätta klockan på ringning eftersom Sessan har kräkt till och från i 1 vecka...Hon mår bra för övrigt så har ingen aning vad det kan vara...

Hon gillade inte att åka bil, som tur är ligger vetrinären i Nättraby så det är inte så långt att åka. Vetrinären kände och klämde och lyssnade, lät jättebra och kändes mjukt i magen. De tog även blodprov, de såg fina ut!

Fick lite magmedicin och hon tyckte jag skulle återgå till det dyra fodret igen, vill jättegänra ge min älskade katt det bästa men har inte råd därför bytte jag...fick några provpåsar ska kolla om det blir bättre annars skulle jag ringa igen och då skulle man röntga hennes mage...

Så nu är man tyvärr 700 kr fattigare...men vill ju att min älskling ska må bra så... 

Ovido - Quiz & Flashcards