Alla inlägg den 16 december 2007

Av Ina - 16 december 2007 14:12


VILL ÖNSKA ALLA ER SOM LÄSER EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!


 

Av Ina - 16 december 2007 13:58


På förmiddagen var Lena och Annette mina "mostrar" De är så goa!


På kvällen hade vi vår traditionella julfest. Mycket gott och trevligt sällskap...Fast jag känner mig så konstig just nu...vet inte vad det är med mig...får för mig massor av saker och att folk inte vill umgås med oss...

Men jag tyckte verkligen det var mysigt igår och det var roligt att träffa kompisarna!

Men det jobbiga var att jag svettades som en gris! Det är nog det jobbigaste med graviditeten just nu, kan inte sova pga av det och

svårt att välja kläder när man ska iväg...känner sig ju inte speciellt fräsch heller...Problem!!!

 



Ovido - Quiz & Flashcards