Alla inlägg den 12 december 2007

Av Ina - 12 december 2007 20:14


Fått den första nallen som egentligen är en elefant av moster och kusinerna. Stort tack! Den ska ligga i vaggan och vänta...


gosedjur 



Av Ina - 12 december 2007 20:01


Idag har jag varit hos tandhygienisten, man känner sig så fräch efter man varit där!

Efter det hälsade jag på hos min arbetskompis Sabina och oliver som är 2 månader...hur söt och snäll som helst! =)

Sen bar det till Brinkamåla och firande av Håkan som egentligen inte ville ha något kalas men kakor är ju alltid gott! =))


Och nu är vi hemma, magen kurrar för fullt även om jag ätit...får väl äta lite till....=))


På lördag ska vi ha julfest, LÄNGTAR! ska bli skojigt! Får dricka min päronsoda i vinglas så blir det lite festligare.... stackars mig! =))

Ovido - Quiz & Flashcards