Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

doktorn

Av Ina - 19 februari 2008 19:38


Mamma har sovit här, bad henne följa med mig när jag skulle till doktorn så hon kunde passa Hanna medan doktorn undersökte mig...Hon sa att allt såg bra ut...skönt! Kan börja träna om jag vill....Hmm vill och vill, klart man vill men frågan är om man orkar när man inte får sova....Barbara skulle på gympa idag, funderade på att följa med men jag tog en promenad med henne istället..ska börja träna till hösten tror jag, nu börjar ju det bli fint väder och då är det skönare att gå ute...Skulle undvika att dammsuga och gå i trappor pga av att jag får ont i bäckenet...och ta korta steg när jag går...=)


Mamma och jag shoppade även lite reakläder som var kvar och åt bakad potatis med cheddarost och bacon...den är så go!!!

Hanna var snäll och sov nästan hela tiden, hon kommer väl inte sova nåt inatt...jajaj imorgon får vi sova isåfall...ska bara va hemma... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards