Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Ina - 18 januari 2008 12:08


Min underbara man! Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig och tacksam jag är för att jag har dig!

Under förlossningen var han bara toppen och nu med Hanna är han fantastisk! Det har varit så skönt att ha honom hemma en hel månad men nu är dessa 10 dagar slut och han ska börja jobba på måndag...allt kommer ta 10 ggr längre tid...

Jag har verkligen haft tur!

Hanna har tur att få en sån toppenpappa! 

Pussar till världens bästa pappa och man! 

Av Ina - 18 januari 2008 11:59


Idag ska vi på kalas, har funderat fram och tillbaka om Hanna kanske är för liten att åka iväg, det kommer ganska mycket folk dit...Men det kommer ju massa folk hit och hälsar på henne så...man kan ju inte isolera sig...


DSK var här igår och pratade med oss, hon var nöjd med allt. Ska väga Hanna på måndag, får vi se om alla amning har gett resultat! =)

En riktig mammagris är hon...min lilla snutta!



Ovido - Quiz & Flashcards