Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Ina - 31 januari 2008 09:29


Tack för era inlägg Mia och Sabina!


Jag kommer kämpa på, vill ju inte sluta amma det är ju ändå så mysigt! Ska testa dropparna innan jag utesluter mjölk (love it)


Emellanåt går det bra men på kvällarna är hon hopplös, det verkar inte som hon har ont i magen, men det är svårt att veta...Jajja jag biter ihop...=) 

Av Ina - 31 januari 2008 09:25


Om man bygger ett nytt hus VARFÖR ordnar inte man mer förvaringsmöjligheter?!!!!??

Visst vi hade ett val att inte flytta hit....har dock själv ordnat en del garderober men de är fulla...och ändå har vi rensat ut MASSOR!!!! Suck!!!


Håkan kommer idag och hämtar min fina furugarderob...snyft! Får titta på den när jag är i Brinkamåla men den kommer säkert bli jättefin i Nellies lila rum...ska åka till IKEA och köpa en annan garderob men den kommer bli Hannas (som redan har MASSA kläder) =)


Köpte igår en trådback med 4 lådor att ha i min garderob, blev ganska bra tror jag ska köpa en till kanske, får se...

jaja det blev ändå ganska bra...=) 

Ovido - Quiz & Flashcards