Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Ina - 20 maj 2008 20:49

Usch det har varit så kallt nu några dagar...vill ha värme igen...

Idag har svärmor och svärfar varit här, fått hem trallvirket...imorgon ska Roger och svärfar börja skruva, kanske har ett däck att sitta på till helgen behöver dock möbler oxå...men pappsen kommer med lite pengar...inte fel! =)

Suck, det hade varit så trevligt att vinna lite pengar...bara lite kräver inte så mycket nån miljon eller så...*ler*


igår var Linda å Julia här och hälsade på, vi har hela veckan obokad vilket är väldigt ovanligt!

Känner mig rastlös när jag inte har nån att åka till...Hanna och jag bara slappar och myser istället, är säkert bra för henne att få vara hemma oxå ibland...det är mig det kryper i...

Har börjat få ont i bihålorna och Roger har ont i halsen så vi ska väl bli sjuka nu oxå...känner mig seg

Ovido - Quiz & Flashcards