Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Ina - 25 maj 2008 11:37


Idag är det min dag också...Är ju nu mamma...=)

Roger har inte köpt något, visste inte vad han skulle köpa (visade ändå typ hela katalogen från Guldfynd för honom vad jag ville ha...)...sa att han inte behövde kan få nåt när jag fyller år istället...vi har ändå haft det mysigt! =)))


Grattis alla mammor på er dag!

Vi ska till min lilla mamma på middag i eftermiddag, svärmor är tyvärr sjuk så vi får åka nån annan dag till henne! Krya på dig!


Roger och Hanna ligger nere på filten och härjar, Hanna skriker och skrattar...låter så härligt! Älskar min familj!

Av Ina - 25 maj 2008 11:34


Igår såg vi Eurovisionsongcontest med Simon och Fia, vi hade jättetrevligt! Vi var uppe till 00.30...Hanna vaknade vid 04 och ville ha mat...gissa om man sov\matade samtidigt...=)

Kunde lika gärna ha gått och lagt mig eller bara suttit och prata med våra gäster för Tv programmet var skit! Det är ALLTID fel låt som vinner! Och trodde ju att Perrellis låt skulle iallfall ligga bland de 10 bästa men icke...vilka skitlåtar det var med, några som klätt ut sig till djävulen och en ängel som gapade och några som såg ut som ett barnprogram...och Spanien med sin lilla leksaksgitarr....USCH vilket skit!!!

Ovido - Quiz & Flashcards