Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Ina - 24 maj 2008 09:26


Är det tydligen ikväll! Simon och Fia kommer hit, vi ska äta tacos och heja fram Perelli...

På förmiddagen kommer moster och kusinerna, valpen ska oxå följa med..stackars Sessan! hihihi fast Sessan är nästan större än valpnen( får se om syrran fått med Håkan oxå), Nellie har gipsat armen...sprang ihop med någon på gympan...stackaren! Jag ska skriva nåt kul på hennes gips...=)


Igår var mormor och morfar här...Hanna fick så mycket uppmärksamhet...=)

Vi åt pizza, det var riktigt mumsigt!

Men Hanna var så orolig sen när hon skulle sova, brukar slockna snabbt när jag lägger henne å inte vakna när jag lägger över henne i spjälsängen, hon vaknade igår vid 21.30 och ville inte sova...fick följamed mig upp, roger å jag kollade film..fick lite mat men var väldigt orolig, somnade, vaknade vid 04 och vid 06...orolig nu på morgonen...ja vi får se hur det blir idag...verkar ju inte som hon har ont iallfall...bara orolig...man känner sig så maktlös när man inte vet...

Ovido - Quiz & Flashcards