Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Ina - 18 juli 2008 20:45


...är hemma när jag egentligen skulle varit på festivlalen. Älskar stämningen...

Men har haft ont i halsen sen i onsdags och idag är jag så hes att jag knappt kan prata och snuvig så det var bara att åka hem.Skulle gått en runda med mamma, syrran och barnen. men det regnade en del och jag mår inte så bra så det blev inget...

Jag och Mia skulle ut en runda utan barn och gubbar på kvällen, skulle druckit vin med...hade sett fram emot det...jaja

vi har det innestående...=)


Mia hade köpt risgröt till Hanna, hon gillade det men herregud va hon pruttade av det. tror det var 5 blöjor på en dag som gick åt det var nästan så vi fick köpa fler...så mycket har hon aldrig bajsat...lilla barn...=)

Nu sover hon gott, blir så uppvaktad av sina kusiner, de är helt galna när Hanna är hos dem. hinner knappt äta..de är för goa!

Hon kommer bli så bortskämd, det är så många som skämmer bort henne..

Ovido - Quiz & Flashcards