Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Ina - 22 juli 2008 21:59


idag har vi bara varit hemma och pysslat...jag har städat och planterat blommor i lådan. roger har klippt gräset och donat med Sessans klätterpinne...

vi har varit så duktiga...skönt att vara hemma lite


imorgon ska vi fira syrran, äta på Vägga rökeri sen ska vi titta på Pippi Långstrump på Skottsbergska gården. det ska bli trevligt! De brukar vara så duktiga de som spelar teatern... ska bli kul att träffa hela familjen oxå...längesen man träffade Viggo, de växer ju så snabbt barnen...

Av Ina - 22 juli 2008 21:59


 

Av Ina - 22 juli 2008 03:26


ja vad gör man uppe egentligen vid denna tiden? Har sån hosta att jag inte kan sova...har druckit lite mjölk med honung får se om det hjälper...så fort jag lägger mig ner börjar det killa i halsen, förstår varför det heter rethosta...


Igår var jag på avslutning med 9:an, vi var i Ronneby på brunnen. gick tipsrunda och åt buffe och spelade kubb...maten var väl ok...efterätten var mumsig, cheesecake. vi spelade även kubb

vi hade gjort en tipsrunda, många klagade på utslagsfrågan, de skulle gissa vad en påse kaffebönor vägde...vilket liv om detta?!? Det är väl bara att gissa?!? Ibland undrar man hur folk är...man gör ju det för att det är roligt men ofta är det alltid någon som klagar...jaja man blir så trött!

Det hade iallfall gått bra hemma med Hanna...


hade velat sova...gillar att sova! =)

Ovido - Quiz & Flashcards