Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

uppe...

Av Ina - 22 juli 2008 03:26


ja vad gör man uppe egentligen vid denna tiden? Har sån hosta att jag inte kan sova...har druckit lite mjölk med honung får se om det hjälper...så fort jag lägger mig ner börjar det killa i halsen, förstår varför det heter rethosta...


Igår var jag på avslutning med 9:an, vi var i Ronneby på brunnen. gick tipsrunda och åt buffe och spelade kubb...maten var väl ok...efterätten var mumsig, cheesecake. vi spelade även kubb

vi hade gjort en tipsrunda, många klagade på utslagsfrågan, de skulle gissa vad en påse kaffebönor vägde...vilket liv om detta?!? Det är väl bara att gissa?!? Ibland undrar man hur folk är...man gör ju det för att det är roligt men ofta är det alltid någon som klagar...jaja man blir så trött!

Det hade iallfall gått bra hemma med Hanna...


hade velat sova...gillar att sova! =)

 
 
Emmisen

Emmisen

22 juli 2008 21:50

Känner igen mig, att folk aldrig kan vara glada att man ordnar saker och ting. Vad skönt att du mår bättre gumman...På fredag får vi huset, ska bli så kul! Vi ses den 30aug...kram

http://www.emmisenslilla.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards