Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Ina - 28 juli 2008 22:04


Imorgon firar jag och mannen 2 årig bröllopsdag...vi ska inte göra nåt speciellt, vara hemma och mysa och äta gott...jag har köpt glass med valnötter som han älskar...

Älskar min man! Han har sina fel och brister men han är min! =))

Av Ina - 28 juli 2008 21:58


Ni som känner mig vet att amningen har funkat hela tiden och jag har haft MYCKET mat till Hanna. Och jag har verkligen tyckt om det, har inte tyckt det har varit jobbigt att amma inför publik...

För ca en månad sen började det sina lite och Hanna bara kräktes så fort hon hade ätit. så jag bestämde mig för att försöka sluta....det har faktiskt gått ganska bra, brösten är lite ömma men för övrigt har det gått bra.

Hanna äter ju så bra av både mat och välling men visst har man haft lite dåligt samvete. Helst när vissa kommenterar att det är synd om Hanna att jag slutar så tidigt...

Jag ska även börja jobba i höst och tyckte att det kunde vara bra att sluta lite innan...

Om vi skaffar fler barn kommer jag nog amma lite längre, beroende på om det barnet oxå får tänder när det är 4 månader...och om det funkar för det finns ju inga garantier...

Men jag har iallfall kunnat amma 6 mån och det är jag glad för!

Av Ina - 28 juli 2008 21:56


Skulle åkt till Tingsryds marknad och hammasplasttältet idag men jag tyckte det var jobbigt eftersom det var så varmt och tyckte synd om hanna.

Då sa vi att vi skulle åka och bada med mamma och pappa...det blev istället att vi slappade i mammas trädgård, hanna badade i en gummibåt och vi gick till laxerian och köpte glass....jajja det blev bra ändå...


Ovido - Quiz & Flashcards