Alla inlägg den 3 december 2009

Av Ina - 3 december 2009 21:44

Vet vad jag ska göra i helgen, jobba!

Av Ina - 3 december 2009 21:39


Skulle göra gröt till Hanna igår, när jag tog bort grytan från plattan lägger Hanna handen på den varma plattan!!!! SHIT....Hon har fått två blåsor på pek och långfingret...kommer göra ONT när de spricker...min stackars lilla tjej som ska vara överallt!

Av Ina - 3 december 2009 21:35


Idag kom vi iväg till Hässlehult och lekdag med Kristina, Moa och Molly. Hanna och Moa lekte ganska bra ihop men Moa tyckte det var jobbigt att Hanna stökade till...=)

Hon är så ordentlig den tjejen!

Vi åt lunch och fikade. Hanna klättrade upp i Moas våningssäng, shit va jag blev nervös...den är högre än mig...Hanna tyckte det var skojigt!

Vi var även ute och tittade på hönsen och vi fick med oss några ägg hem...nyvärpta..mums!


Tack för en mysig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards