Alla inlägg den 30 december 2009

Av Ina - 30 december 2009 14:17


Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!

Ta det lugnt med alkohol och smällare!


Vad ska ni hitta på imorgon?

Av Ina - 30 december 2009 14:09


Det gladaste barnet på julafton blev nog Nellie, hon är nu stolt ägare till sin sköthäst Blomma! Tänk vilken present för en hästgalen 10 åring...=)

Min julklapp har jag inte heller berättat så mycket om, min shiatsumassördyna...kanske ska döpa den till något manlig namn? =)

Nej skojar bara, Roger köpte nog den för att han skulle slippa massera mig...hihihi

Den är iallfall jätteskön men jag var lite öm dagen efter jag hade suttit med helryggsmassagen, man kan ställa in olika lägen och om man vill ha värme...toppenpresent men jag hade sagt till Roger att han inte fick köpa något dyrt denna julen...han lovade sen kom han ändå hem med denna....stygga man! =)


Igår tittade vi på Pippifilmen, där hon letar efter spunk...hanna sitter och tittar helt plötsligt säger hon oxå spunk. Låter så roligt!

Idag har hon bajsat på pottan och lärt sig säga bajskorv...hahaha undrar vad de kommer säga på dagis när hon kommer dit....

Ovido - Quiz & Flashcards