Alla inlägg den 26 december 2009

Av Ina - 26 december 2009 21:21


Jag tyckte det skulle vara jättemysigt att vara hemma hela dagen och mysa och det har det men nu hade jag velat ha några goa vänner här och skratta lite!

Telefonen har ringt 1 gång idag...känner mig allt lite ensam just nu...

Av Ina - 26 december 2009 20:01

Vi sov hos mamma så vi var där hela dagen.Fick sova till 08.30

Gjorde inget speciellt utan slappade och donade inför kvällen då syskonen med familj skulle komma.

Det var en mysig kväll, blev lite tjabb om vi skulle ha tomte eller inte men tillslut kom en tomte. Både Viggo och Hanna var jätterädda och ledsna men efter ett tag gick Viggo fram och hämtade sina paket. Hanna sprang efter allas paket tillslut.

Hon fick massor med paket, en Brio dockvagn, bondgård med djur, böcker, kläder, en docka, har säkert glömt något...

Jag fick halsband, ett fint ljusfat, bcker, ljuslykta som jag velat ha länge, handduk, presentkort. Roger och jag fick mycket ihop.

Mycket fina julklappar och god mat.


Tack alla för en trevlig kväll

         

Av Ina - 26 december 2009 19:51

Då var julafton-09 över. Den firades i Hällaryd hos Rogers syster med familj, rogers föräldrar, faster och min pappa var där.

Rogers pappa var tomte, Hanna tyckte inte alls tomten var rolig utan satt på behörigt avstånd. Innan tomten skulle gå vågade hon gå fram och hämta sitt paket...

Hon fick massor av fina saker- strykjärn+bräda, "Babuska (ni vet de ryska gummorna man stoppar i varandra), pengar, DuploLego, prinsessklänning, kläder, har säkert glömt något...det var massor av paket.

Tvillingarna fick Lego Miners och radiostyrda tanks som var toppenklappar.

Roger och jag fick presentkort, en fin kakburk som det var en speldosa i, pengar...

Det var en trevlig men stimmig kväll så vi åkte till mamma där vi skulle sova vid 19.30 tiden...då var man både trött och varm och mätt.


Tack alla för en trevlig kväll

       även Abbe fick en hel del julklappar

Av Ina - 26 december 2009 15:39


Vi har varit borta både julafton och juldagen så det var skönt att va hemma idag!

Har plockat iordning alla Hannas julklappar, städat lite, fikat, plockat bort lite gamla leksaker och mjukisdjur och myst hela dagen. Även hunnit tvätta lite oxå såklart...tänkt att tvättkorgen alltid är så full....


Skriver mer sen och återkommer med bilder

Ovido - Quiz & Flashcards