Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ina - 14 oktober 2010 13:23


Jag sover alltid på mage, när jag då blev gravid fick jag lära om och sova på sidan. det tog någon vecka med dålig sömn....

Nu kan jag sova på magen igen och vad jag sover gott! Härligt!

Har längtat!

Ganska knasigt egentligen

Av Ina - 14 oktober 2010 09:59


Idag är det verkligen höstlikt, mörkt och lite kallt. Jag och hanna tände ljus när vi åt frukost så det var mysigt. Hon var uppe lite tidigt bara...så nu är man lite trött...som alltid...

Alexander är så stökig emellanåt på nätterna, svårt att få honom att somna. Ibland går det så bra och ibland är han klarvaken mitt i natten. igår kväll var han så jobbig, ville ligga hos mig hela tiden...sen byter man ställning på honom är han nöjd en liten stund och så börjar han skrika igen. Han skriker ganska mycket...Man ska ju inte jämföra sina barn men Hanna var mer nöjd även om hon åt ofta hon också...

Tror han har lite ont i magen för han fiser en del...tror inte jag har ätit något som han reagerar på...men man vet ju aldrig...

Idag kommer mormor och hänger med oss. Vi ska hämta Hanna lite tidigare från dagis idag.


om man skulle göra nån nytta kanske? Tvätta lite som vanligt...=)


Av Ina - 14 oktober 2010 09:58


Vi har fått så fina presenter både till Alexander och Hanna. Massor av kläder har det blivit till killen så han behöver inte frysa i vinter...=)

Hanna har fått dockor, pysselsaker och kläder.


Stort tack till alla!  

Ovido - Quiz & Flashcards