Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ina - 17 oktober 2010 09:50


Roger jobbade 4 timmar så vi myste runt här hemma. Barnen var ju ganska stökiga på morgonen men det blev bättre. Alexander sov från 12-16 Helt otroligt! Han brukar sova max 2 timmar på hela dagen....

Barbara och Mattias kom en stund på kvällen, hanna fick läppglans som hon smetade i hela ansiktet.

Sen blev det lite tv, vi gick och la oss tidigt för alexander somnade men han vaknade efter 1 timme...

känns inte som jag sovit någonting inatt, mellan 3.40 och 05 var han vaken och bökade. han ville inte ens sova på mig. tillslut väckte jag roger, han tog honom och la honom på bröstet. DONK och pojken sov....

VA?!!? jag fattade ingenting...

vi är ganska trötta båda föräldrarna idag...roger är lite förkyld också...

Simon, Fia och Elias kommer kanske sen. vi ska höras lite senare och kolla hur roger mår, han har allergi också så han brukar vara snorig på morgonen...Hoppas de kommer för det var så längesen vi träffade dem och Elias, barnen växer ju så snabbt!


Brr riktigt kallt idag. när jag var uppe inatt var det -4...dax att kolla över vintergarderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards