Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Ina - 25 oktober 2010 21:36


Skriver lite snabbt, alexander sover i sin säng så jag ska passa på att lägga mig också. har inte sovit så mycket....hatar måndagar...är ofta/alltid så trött

Jag och lillkillen hade en shopping dag idag, han sov dock hela tiden så skönt! Har börjat köpa julklappar...jag vet, kanske tidigt men jag har 10 barn att köpa till...kanske något till beror på. så när man hittar något billigt får man slå till. Hade så gärna åkt till Gekås men det får bli nästa höst.

Ska ev göra en adventskalender till Hanna också, då behöver man ju lite smått och gott....


Har en del att fundera på, såklart har det blivit något omkring julen...kan bara säga såhär: jag förstår inte hur man kan välja bort sina barn och barnbarn på julen!!!!

jag kan förstå om man ska resa iväg eller är gammal och sjuk.l...besviken, ledsen, förbannad, arg, sårad, irriterad...

Ovido - Quiz & Flashcards