Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ina - 12 april 2011 11:14


Nu blir det lite rörigt inlägg då jag ska försöka få ihop många på liten tid och datorn är konstig så det tar tid...


Men söndagen spenderades först hemma hos fam Arvidsson med lunch goda amerikanska pannkakor och glass sen lekplatsen och kaffe efter det, vädret var ju underbart så vi var ute hela tiden.

Det blev lite stressigt då vi skulle till Svängsta och grilla också men vi hann dit och maten var klar när vi kom, man var inte speciellt hungrig. Fam Gottfridsson var där också de hade också ätit lunch så det var inte mycket vi åt...men så härligt att kunna sitta ute!

Alexander kände på gräset för första gången, tyckte det var spännande! Svårt att klä de små nu när det är något mellanting mellan vår och sommr...men han frös nog inte tror jag...vi var ganska trötta när vi kom hem hanna somnade innan kl var 19 och jag sov nog vid 2130 tycker söndagar är så tråkiga för det finns inget på tv, kan man likaväl sova istället.

Av Ina - 12 april 2011 10:58


Stort grattis till våra vänner Emma och Robban som äntligen ska gifta sig!!  

Ska bli roligt att få gå på bröllop

Av Ina - 12 april 2011 10:55

hehe snart får du inte en lugn stund mamma och syrran håll hårt i dina saker och pappa jag ska dra lite i dina sladdar..  för här kommer jag!!

 

Av Ina - 12 april 2011 10:52


Alexander, Vidar och Liv leke

    Elias, Hanna och Alexander myser på "gräset" som Hanna kallade mattan

Av Ina - 12 april 2011 10:42


i lördags var några tjejkompisar här och åt. Vi hade det så mysigt och roligt!

Vi åt indonesisk kycklingfile med ris, sallad och vitlöksbröd till och sen chokladtårta och såklart lite godis.

Fick så fina saker, en fin tulpanbukett, ett arrangemang att ha ute med blommor och ett påskägg, mia hade sytt mössor till barnen vilket de verkligen behövde!

jag hoppas vi snart kan göra om det igen!!!


 

Av Ina - 12 april 2011 10:34


Nu sover han igen, blev väckt när han sov ute...han är lite känslig för ljud...

Trodde kanske kan ville ha lite mat men icke, gallskrek istället så jag la mig med honom i sängen och där sover han nu...

Undrar om han har ont? Igår var jag med honom på VC för att kolla öronen, doktorn kollade öronen, halsen och CRP. inget fel på honom. skönt men man är ändå orolig att det ska vara något. Otäck gubbe(doktor) vi kom till, han presenterade inte sig, pratade mest med Hanna och var skitig under naglarna. Gav ingen respons på det jag sa, det var ungefär som lilla vännen åk du hem och ta hand om dina barn...

Natten har ändå gått bättre än på länge, han somnade lite över 20 sov till 03 tiden, fick lite amning då jag inte ammat sen morgonen och sov en stund till. Var jättemysig och glad när han vaknade, lekte och skrattade. VILL HA en sån bebis nu. Och alla säger att han är så snäll och glad när de träffar honom...den enda som vet ungefär hur han är är mamma, hon träffar oss mycket.


härligt väder idag, vill städa och putsa fönser när det är så fint väder men har förlagt orken någonstans så det får bli en annan dag...

Av Ina - 12 april 2011 09:42


hinner inte skriva om allt jag varit med om denna helgen, min son tillåter inte det när han är vaken...återkommer när han sover...kanske om jag hinner

Ovido - Quiz & Flashcards