Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ina - 27 april 2011 21:30


8-16...undrar hur jag ska kunna sitta stilla?!? Har lite svårt med det...Hoppas de som har den är underhållande...=)

Utbildningen handlar om ALERT (vet inte riktigt vad det står för) men det är iallfall att vi vårdpersonal ska kunna tyda patienterna innan det blir ett livshotande tillstånd. På jobbet har de börjat använda MEWS, olika graderingar hur ofta man ska undersöka...svårt att förklara. Vi har börjat ta mer kontroller...andningsfrekvens och helhetsintryck.

Mamma kommer och passar barnen, hon stannar till lördag då jag först bad om hennes hjälp då det är sista gympan och jag tyckte hanna skulle gå på den...jag jobbar...

Så fredag skulle vi nog åka och shoppa lite, alexander måste ha en solhatt! Och några shorts när det är kalas...

Av Ina - 27 april 2011 20:51


Börjar bli lite rutin på pojken, sover ofta vid 9-10 sen på eftermiddagen och somnar mellan 20-20.30 på kvällen men vaknar nån gång vid 02-03 tiden och vill ha mat och sen vid 06...men det är skönt med lite sovrutiner!

En liten vass bit på en tand har tittat fram...


Min snälla storasyster lånar ut sin solhatt!

   

Av Ina - 27 april 2011 20:49


         

Ovido - Quiz & Flashcards