Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Längesen

Av Ina - 11 augusti 2012 19:43


Har inte skrivit på länge, ibland känner man inte för det...eller orkar!

Jag och barnen har varit hos mamma några dagar, lite "semester" det är verkligen fullt ös hela tiden! Men något som underlättar är mammas lekrum, alexander äslakr att bygga med vårt gamla lego, de små bitarna! Bygga bilar framför allt...han är riktigt duktig att få iho de små bitarna men vill gärna ha hjälp av sin mamma...=)

Vi körde även inom pappa och tog en shoppingrunda på stan, köpte gröna byxor till alex, 3 långärmade tröjor till hösten, lite nattcreme och bodylotion till mig och solcreme till barnen (tänkte på nästa sommar) Så mycket fina kläder det finns till barnen!! Härliga färger på de lite tjockare byxorna! De har så mycket kläder bara, kan knappt köpa mera...eller man kan väl alltig köpa mer men...tja ni vet vad jag menar! =)

Mamma, jag och barnen åkte även en trip till Djurängsgården i Asarum, de hade en liten lamaunge! Det var mysigt där men efter 10min hade man sett allt, barnen sprang omkring och donade tyckte det var mysigt!

Idag lördag har vi lekt lite med kusinerna, martin var jobbänkling så han kom och lekte med oss, mycket trevligt! Leo är ju så duktig och har knappt blöja länge och säger till när han ska bajsa! Och han är inte ens 2 år!!! Duktig kille! Hanna och mormor ska nog köra till dem imorgon och titta på deras kanin (hanna stannar hos mormor till måndag)

Jag och alexander körde hem till pappsen! Nu har han haft 2 lugna kvällar och nätter så han är lite mera utsövd...undrar när man själv ska känna sig pigg?!?

Ikväll blir det bara mys! Imorgon har vi inget planerat, får se vad som händer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards