Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Ina - 8 oktober 2007 19:56


har även idag varit en lugn dag på jobbet...sista veckan för min komvuxelev

det har varit ganska svårt att ha elev, kanske för att jag är gravid och för att det känns som hon har svårt att ta att jag säger till henne vad hon ska göra...det är ju meningen att man ska utvecklas på sin praktikplats, lära sig rutiner och så småningom kunna jobbet...hon har ju lärt sig en del när det gäller datorn men tar inga egna initiativ...det är svårt att vara handledare när man inte kommer överrens helt men oftast är det roligt!

Ska träffa hennes lärare på onsdag...


 Har börjat få ont i ryggen oxå...är så jobbigt kan inte andas riktigt...bara 1 mån att jobba, får se hur länge det går...


imorgon ska vi ha höstfest med jobbet, ska bli trevligt! Problem bara vad jag ska ha på mig...känner mig väldigt negativ idag...=)


Imorgon kommer en jobbarkompis och hälsar på, ska bli trevligt! På söndag kommer några till, ska bli trevligt att träffa dem, några har slutat på jobbet så dem träffar man inte så ofta...



Ovido - Quiz & Flashcards