Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Ina - 15 oktober 2007 18:12


På onsdag bär det iväg mot detta både underbara och jobbiga ställe...har sett fram emot detta att äntligen köpa bebiskläder och andra bra saker till bebisen..jag är väldigt lycklig just nu!!!

Roger är väl inte så glad eftersom jag mer eller mindre har tvingat med honom, denna gången sen slipper han det, får vara hemma med bebisen när det blir nästa gång.

Barbara ska följa med, hon tycker oxå det ska bli roligt det är första gångne hon är där...hon kommer nog få en chock! =)

Skriver mer om Gekås på torsdag...=) 

Av Ina - 15 oktober 2007 18:09


Har varit hos barnmorskan idag och kollat om jag har anlag för diabetes. Jag låg bra till! Men det var ganska drygt att vänta och vi fick se en film från två förlossningar...försöker undvika dessa filmer så länge det går...

Men sockerlösningen var inte så äcklig att dricka..=)

Får dock börja med järntabletter eftersom mitt HB gått ner, har kännt mig trött så jag trodde nästan att det var så...


Men annars var allt bra med bebben! =) 

Ovido - Quiz & Flashcards