Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Ina - 18 oktober 2007 11:50


Var hemma förra torsdagen för jag hade ont i bihålorna, nu har det brutit ut rejält...är ganska kass idag mår inget vidare...näsan är som ett stopplyse och rinner hela tiden och det kliar i halsen...dock ingen feber...(än)

typiskt för jag ska jobba i helgen...


ska kurera mig med the och honung...gott! =) 

Av Ina - 18 oktober 2007 11:41


Vi körde vid 06.20 (tidigt) Var framme cirka 10.00 Vilken lycka, det fanns vagnar! =)

Barbaras första kommentar var: Fy F*n vad bilar!!! Det var hennes första besök på Gekås...=)

vi norpade varsin vagn och körde in, inten kö in...puh!

Jag bestämde att vi började med barnkläderna, roger hängde på..vi hittade många fina bodies, pyjamasar, sockar, filtar, mössor, hakklappar, nappflaskor mm. ett bedårande lakanset till spjälsängen och ett matchande spjälskydd...även ett babygym slank ner i vagnen. Det var så mysigt att ha Roger med sig och att slippa köra vagnen. TACK älsklingen!

Vid 13 tiden tog vi paus, Barbara var nog lite chockad att det var så mycket folk men det var ändå lite mot vad det kan vara!


Vi hittade massor bra att ha saker! Men när vi var klara var man ganska trött, inte så trött som jag trodde dock...mår bäst när jag går sätter jag mig ner trycks allt ihop och jag får ont i ryggen...så e det...=)

längtar verkligen efter att få se vår lilla bebis i kläderna...mormor kommer nog att få spel när hon ser vad vi har köpt...mormor och morfar kommer i eftermiddag... 


Ovido - Quiz & Flashcards