Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Ina - 14 oktober 2007 21:38


Ja du kanske jag också är dålig på att höra av mig men jag tycker jag ringer och försöker höra av mig men får ganska lite tillbaka...om det är "min" Petra i GBG så erkänner jag att jag har varit dålig på att höra av mig till dig!! Sorry! 

Av Ina - 14 oktober 2007 21:34


idag har några av mina arbetskompisar varit hos mig och hälsat på, de var nyfikna på hur vårt hus såg ut. Några av dem har slutat på avdelningen vilket är väldigt synd men de har mycket bättre jobb nu så jag är glad för deras skull! Men det är roligt att vi träffas lite då och då! Kanske kan det tom bli lite mer sen när vi är lediga?!? =)

Tycker det har varit en trevlig och mysig dag! 

Av Ina - 14 oktober 2007 21:24


Igår var jag med Reumatikerföreningen i Malmö för att titta på Cats (ni vet musikalen =)) 

Och nej jag är inte reumatiker, har varit vattengympaledare för dem och min mamma har fibromyalgi och är kassör i föreningen...


Vi åkte från Karlshamn vid 09.30 tiden...kom ner till Malmö och skulle äta lite innan föreställningen började kl 15, träffade nog väldens otrevligaste man där, gapade och skrek att vi inte fick sitta där vi hade tänkt..hur F-n ska vi veta det om ingen visar oss var vi ska sitta?!??!!

Maten kom, knappt varm...men gott ändå..var så hungrig! Hade kunnat äta allt just då...=)

det var någon som ville ha annan dricka, gubben bara suckade och sprang...vissa har helt fel jobb!!! Kommer inte sätta min fot där igen!

Väl på teatern kommer vi ganska sent så alla har nästan hunnit sätta sig..mamma får en stor dam framför sig..gissa hur gnälligt det blev?? Och damen hörde allt hon sa också..pinsamt...bytte plats med henne efter pausen...

Ryggen klagade inte så mycket över allt sittande förrän vi kom hem till mamma...


Men summan av dagen var kanon! De som var med i Cats var suveränt bra, de hade så grymma röster så man bara rös...tänk om man hade kunnat sjunga så! De var superduktiga!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards