Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Cats Malmö

Av Ina - 14 oktober 2007 21:24


Igår var jag med Reumatikerföreningen i Malmö för att titta på Cats (ni vet musikalen =)) 

Och nej jag är inte reumatiker, har varit vattengympaledare för dem och min mamma har fibromyalgi och är kassör i föreningen...


Vi åkte från Karlshamn vid 09.30 tiden...kom ner till Malmö och skulle äta lite innan föreställningen började kl 15, träffade nog väldens otrevligaste man där, gapade och skrek att vi inte fick sitta där vi hade tänkt..hur F-n ska vi veta det om ingen visar oss var vi ska sitta?!??!!

Maten kom, knappt varm...men gott ändå..var så hungrig! Hade kunnat äta allt just då...=)

det var någon som ville ha annan dricka, gubben bara suckade och sprang...vissa har helt fel jobb!!! Kommer inte sätta min fot där igen!

Väl på teatern kommer vi ganska sent så alla har nästan hunnit sätta sig..mamma får en stor dam framför sig..gissa hur gnälligt det blev?? Och damen hörde allt hon sa också..pinsamt...bytte plats med henne efter pausen...

Ryggen klagade inte så mycket över allt sittande förrän vi kom hem till mamma...


Men summan av dagen var kanon! De som var med i Cats var suveränt bra, de hade så grymma röster så man bara rös...tänk om man hade kunnat sjunga så! De var superduktiga!!! 

 
 
Ingen bild

Syster yster

15 oktober 2007 07:54

Va kul att ni hade det bra och att ryggen klarade hela dagen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards