Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Besök

Av Ina - 22 november 2007 14:32


Haft besök av Emmy och hennes 2 månaders dotter Nelly här idag, har inte träffat Emmy på väldigt länge...mysigt att träffas även om det inte blir så ofta...Ska försöka köra hem till henne innan bebisen kommer...vilket kan bli när som helst, det vet man aldrig!


Kändes jättekonstigt att ha en sån liten bebis här, snart kommer ju min och man har ingen aning hur det kommer att bli...


Har även inatt suttit uppe och läst, sover några timmarn sen vaknar jag och går upp, lägger mig en stund och sen vaknar jag igen...Kommer inte till ro och är supervarm...Läste ut en bra bok inatt "Nora Roberts Livsfarlig utsikt" Den var bra! Har börjat på Liza Marklunds senaste...

Tycker synd om Roger bara, han vaknar till när jag går upp...jag kan ju gå och lägga mig när jag vill han måste till jobbet....

Har även ont i ljumskarna när jag är ute och går länge och det kluckar i magen när jag går...så nu börjar det, tur att det inte är så långt kvar...


imorgon fredag kommer mamsen och papsen.

Lördag ska vi träffa martin, lisa och kusinen och sen på Bellas 20 års fest

söndag träffar vi svärföräldrarna som kommit hem från Gran Canaria och sen är det ljusparty hos Susanne...så det är full rulle! 

 
 
Mia

Mia

23 november 2007 10:39

Hej,
Vad jobbigt att du inte kan sova! Har du provat med en kudde(typ bananformad) under magen när du ligger på sidan, eller är det värmen som tar kål på dig?
Kanske att vi kan ses hemma hos de solbrända på söndag? Är fortfarande hostig idag men feberfri, tror jag.
Har, som du kanske ser, också övergett netlog. Funkade inget vidare tyckte jag, men man måste ju pröva :-)

http://pysselmia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards