Alla inlägg under februari 2008

Av Ina - 9 februari 2008 20:51


Är en av delfinalerna idag...vet inte om jag gillade någon av låtarna...Velvet var helt ok...


Har varit hos pappa idag, ätit varmrökt lax...sååå gott!

Vi var på stan oxå en runda, Hanna fick lite kläder och en babybok som jag ska skriva i...

Hann oxå en runda till kusinen i magen, katten gillade inte Hanna och då sov hon ändå...=)

Träffade kusinerna i Hällaryd oxå, faster ska sy byxor till snottan...alltid bra! Det är välkommet!


Hoppas hon sover mer inatt, vi är ganska trötta!!! Ska vara hemma imorgon, Roger ska tvätta bilen och motorcykeln...är det fint väder tar jag och Hanna en tur med vagnen+ att det behövs städas lite oxå... 

Av Ina - 8 februari 2008 18:52


Stort grattis till min lilla tjej på 1 månaders dagen!!! Tiden har gått så snabbt och hon växer massor, har börjat ha 62 i vissa kläder...

 


Imorgon ska vi till morfar i Karlshamn på kalas och få varmrökt lax som jag älskar!!! Ska bli gott!!

Av Ina - 6 februari 2008 19:46


 

Av Ina - 6 februari 2008 19:46


I lördags var Hannas BB kompis Julia här och hälsade på, Hanna sov som en stock hela tiden...=)

 

Av Ina - 6 februari 2008 19:38


Har varit i Karlshamn idag och hälsat på Sabina och Oliver, så stor han har blivit! Tiden går fort!

Höll knappt på att få ihop vagnen när jag skulle köra, svårt när man måste dra och trycka med foten samtidigt...är ju inte så lång men tillslut gick det...

Vi var ute och gick ca 3 timmar på stan och bebisarna sov hela tiden...Hanna har varit lugn ikväll...Fick 3 par byxor (inte rosa)...


Tyvärr hann vi inte träffa Lisa, tiden gick så fort..Vi kommer och hälsar på dig nån annan dag! =) 

Av Ina - 4 februari 2008 19:32


På onsdag ska jag hälsa på Sabina och Oliver i Karlshamn... Får se hur det går med Hanna....=)

Och så det stora problemet vad man ska ha för kläder...har ju inget snyggt att ta på mig, kan inte ha mina vanliga byxor än...och tröjorna måste vara lätta att amma i....suck!

jaja problem problem... 

Av Ina - 4 februari 2008 19:26

Vår lilla snotta blir 1 månad på fredag, helt otroligt vad tiden går! =)

Var och vägde henne idag, har gått upp 200 g...så duktig tjej!

Är dock sur om kvällarna, idag har hon inte ätit mycklet och inte sovit- mormor ska sova över (får se hur mycket sömn hon får) Mormor har burit omkring med henne...ganska skönt att kunna pyssla med lite annat utan att ha dåligt samvete...

Lisa och Thomas kom en liten runda på fm och hälsade på...


Nu ska vi snart äta semlor...mums! 

Av Ina - 3 februari 2008 19:30


På lördagen var vi hos kusinerna i Hällaryd, då var Hanna ganska lugn på kvällen...


På söndagen var vi på kalas i Svängsta, Ante fyller år imorgon...ät jättegod mat och tårta. Hanna sov länge och var lugn och glad på kvällen...det är så konstigt att vissa kvällar kan hon vara nöjd och vissa kvällar bara skriker hon och vill inte äta...Men ska köpa Miniformdroppar till henne så får vi se om det hjälper...


Ovido - Quiz & Flashcards