Alla inlägg under april 2008

Av Ina - 17 april 2008 10:14


Solen skiner ute men det är kyligt! Blir väl att vi tar oss en runda med moster och Dumle i eftermiddag, ska sova hos dem idag. Har inte träffat dem på 2 veckor tror jag det är...de har haft maginfluensa hela familjen.


 Ska hämta en klänning som jag köpt på Tradera i Asarum innan jag ska hämta barnen i skolan..


Och i helgen kommer lillebror med familj! Det ska bli roligt att träffa dem! Barnen växer ju så snabbt...


Av Ina - 15 april 2008 11:08


Hanna sover just nu...passar på att dona lite då...hon växer ju så snabbt att jag har fått lägga undan massor av kläder...har börjat med 68 i bodies pga att hon är lite knubbig...och 68 brukar de ha när de är 6 månader...Hanna är ju 3 mån...stor tjej ! =)


Kl 13 ska vi på mamma träff...ska bli trevligt, vi hade massor att prata om...en som är med ska ge tips hur man kan göra egen handkräm, vilket jag behöver, är sååå torr om händerna!

Och om några veckor ska vi ha babymassage...ska bli mysigt!


Av Ina - 15 april 2008 09:17


Hanna vill bara hälsa till sin moster och kusinerna i Brinkamåla!

Saknar er men vi ses på torsdag!


Kramar

Av Ina - 14 april 2008 15:01


Fick detta på sms idag:


måndagen den 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj!



Av Ina - 14 april 2008 09:15


Idag var Roger med på simningen, Hanna var lite konfunderad varför jag var uppe på kanten...

Det gick jättebra även pappa fick göra ett dyk med Hanna...han tyckte inte om det...

På kvällen kom Stefan, Susanne och Oliver...


 

Av Ina - 13 april 2008 11:56


Vilket härligt väder det är idag! Alla kryper ur sina hålor och börjar vara ute, många i sina trädgårdar...

Hanna ligger ute i vagnen och sover och Roger tvättar bilen och motorcyklen...så jag passade på att slå mig ner här...=)


Igår hann vi träffa många, på morgonen var Jessika och Måns här (vi har jobbat ihop) jättekul att träffa dem!

Sen bar det iväg till K-hamn och Po och Bella...oxå mycket trevligt! Hanna bajsade rejält stackars po! Han höll på att dö! hihihi

Och sista anhalten var Mörrum, fick jättegod middag hos mamma och hallonpaj till efterätt...MUMSIGT! Både Roger och jag var proppmätta när vi körde hem..Hanna var kinkig så vi körde ganska tidigt men vi hann äta en del iallfall! =)

Hanna sov bra inatt, känner mig pigg...=)

Av Ina - 11 april 2008 21:18


min man är väldigt lycklig just nu för han får spela dator med sin lillebror...

Tänk vad lätt att göra någon så glad...=) 

Av Ina - 11 april 2008 09:38

Ovido - Quiz & Flashcards