Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Ina - 7 augusti 2008 15:16


Emellanåt känner jag mig så stressad och har så dåligt samvete för de som vi inte hinner träffa så ofta...det har blivit värre sen Hanna föddes...

kanske därför jag är så trött hela tiden oxå??


Om det är någon som känner sig bortglömd, gör inte det jag tänker ofta eller hela tiden på våra älskade familjer och vänner...tiden räcker bara inte till..


Älskar er!


Av Ina - 7 augusti 2008 15:13


Vi missade Fredde och Lollos födelsedagar så vi kompenserar det med att bjuda dem på middag...det är ju så svårt med presenter!

Hoppas de uppskattar gesten iallfall! =)

Ska bli kul att träffa dem och Vidar, lilla Elin är ju så charmig...


fredagen spenderas med Simon och Fia hemma hos dem, blir väl en runda på stan och lite middag...

ska ju på 2 fester där man ska klä ut sig så tänkte kolla i second hand affärer efter 80 tals kläder

Av Ina - 7 augusti 2008 15:07


Efter stormen i måndags försvann internet och då också telefonen...tur man har mobil!

Tisdagen spenderades hemma, det blåste ju nästan storm då oxå...vi bara slappade...jag är MYCKET tröttare nu när Roger är hemma, ändå sover jag lika mycket som innan...

Onsdagen spenderades först hos syrran å Nellie i Brinkamåla sen hos fam Ahlér i Svängsta. Fam Gottfridsson var där också, vi bjöd in oss på middag...=)

Hanna fick en bitring som såg ut som en groda av farmor, den gillade hon mycket!

Mia skulle kolla om det fanns bord på loppisen nån gång i slutet av september...har en del skräp att sälja...har man inte satt upp prydnadssaker på 1 år så kommer de aldrig upp... sen tycker jag det var roligt att stå där förra gången mamma och jag sålde...och nu är det ju lätt att lämna Hanna med pappsen eller vem som helst eftersom maten går så bra...

Ovido - Quiz & Flashcards