Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Ina - 21 augusti 2008 14:42


Vi är bjudna på två 25 års fester inom loppet av 3 veckor tror jag det är...den 30 aug då min kära syssling Emma fyller år och den 13 sept då Linda (BB-kompisen) ska fira sin dag...

Är lite nervös för att lämna Hanna, det är ju ändå första gången vi lämnar bort henne men vet att nån gång ska ju vara den första....Och vi kommer till henne på natten...

Det känns jättelöjligt men alla är nog lite nervösa för att lämna bort dem...fast nu är hon ju ändå så medveten och glad så egentligen tror jag inte det blir något problem men ändå!?!


jaja det ska iallfall bli roligt att gå på fest! Det är ju 80 tals tema på båda festerna, inte helt lätt att hitta kläder men jag får låna Lisas kläder som hon hade när de var iväg på fest. stort tack!

Av Ina - 21 augusti 2008 14:36


Har varit och vägt Hanna idag, hon väger 8905 och är 70 lång...

har även fått tid till BOEL test...

Av Ina - 21 augusti 2008 14:35


Hipp hipp hurra för min man idag! Stort grattis min älskling!

Ovido - Quiz & Flashcards