Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Ina - 26 augusti 2008 17:44


Idag har vi varit och fiskat med pappa. Vädret var helt ok, mulet men uppehåll...

Roger kastade i sitt spö (39 kr på ÖB) och fick napp efter 15 min, en liten aborre som han släppte i...annars nappade det dåligt!

Hanna somnade i vagnen av kluckandet från vattnet...det var mysigt!


 

Av Ina - 26 augusti 2008 10:12


Vi hade inget speciellt för oss igår så vi ringde fam Ahlér i Asarum...de hade inget heller förutom att Stefan målade (de hade det blått runt fönstrena innan nu ska det bli vitt)

så vi körde dit, det var inte meningen vi skulle stanna jättelänge men vi körde hem vid 20.30...de bjöd på mat och vi fikade. Roger och Stefan kopplade in den nya bilstereon (den gamla tog inte vissa brända skivor och bytte inte låtar) så snart kommer det nya högtalare oxå..min man...prylgalningen!

Men det var roligt att träffa SOS

Av Ina - 26 augusti 2008 10:04


Hanna vaknade nog vid 06 idag tror jag, var så borta...hon fick ligga i vår säng och böka runt lite...

Ni sitter hon på sin lekfilt och "pratar" med en plastfisk...hon har sovit 1 timme...

Om en stund kommer morfar hit, vi ska gå och fiska...han har tjatat om det länge och nu blev det av...Roger fick ett metspö av mig i present.Jag ska oxå köpa ett nästa gång vi är på Ö&B...


Imorgon ska vi till Emmy och Nelly, det ska bli roligt att träffa dem och se tjejerna leka, sen bär det av till Mörrum och mormor. Ska försöka få in vaggan i bilen och lämpa av den hos henne så vi kan göra iordning Hannas rum snart...på fredag ska vi köpa mer färg...


Det är ju Rogers sista semestervecka, det har varit så skönt att ha honom hemma så länge! Det har gått så bra med Hanna oxå, hon gillar verkligen sin pappa! Det går jättebra när han lägger henne nu, det var ju lite problem innan...

Hon är verkligen lätt min lilla tjej, gråter inte mycket och är väldigt ofta glad och "pratig". Skrattar nästan hela tiden...en riktig goding!


Ovido - Quiz & Flashcards